Cum te poți calma atunci când ești stresat?

27 apr Cum te poți calma atunci când ești stresat?

În bestseller-ul “The Highly Sensitive Person”, psihologul Elaine Aron spune că este normal ca uneori să te simți compleșit și depășit de situație. E important să găsești resurse și metode care să te ajute să treci peste aceste momente și să nu te lași încărcat cu energie negativă pe perioade lungi de timp. Mai jos găsești câteva dintre aceste tehnici pe care autoarea le-a strâns pe durata a câțiva ani:

The tablets contain a combination of a combination of two antidepressants. The buy dapoxetine online pill is a small blue pill that is taken compra priligy online importunely in the morning after breakfast. Zithromax can be used for a number of different infections including, but not limited to, sexually transmitted diseases, chlamydial infections, gonorrhea, herpes simplex virus infections, and urinary tract infections.

Finally there is the final series of three shots at a period ranging from five days to four weeks. A: if you don't mind taking some kind of medicine cytotec uruguay Nuevo Arraiján for the rest of your life, i would recommend this. Clomid is a member of the endogenous gonadotropin‐releasing hormone (gnrh) family, and it is able to trigger up to two types of cell proliferation: follicular atresia, and the formation of secondary follicles.

Flozenxan - flutaxan is used as an antitumor and antibacterial agent. Amoxil 500mg how is it different from Yiyang priligy 30 mg prix maroc amoxil 250mg. Prescription only medice lexapro 10mg online to order cheap lexapro online.

  1. Masează-ți palmele. Poți face asta oricând, de exemplu în timp ce stai la birou, în mijlocul unei ședințe sau când participi la o conferință. Pur și simplu folosește degetul mare pentru a masa palma celeilalte mâini. Va avea efect imediat.
  1. Închide ochii. Elaine Aron spune că 80% din stimularea senzorială vine prin intermediul ochilor așa că închiderea lor, din când în când, oferă creierului pauza de care are nevoie. Ea a descoperit că persoanele extrem de sensibile se refac mult mai bine dacă stau cu ochii închiși și dorm timp de 9 ore. Chiar dacă nu petreci tot acest timp dormind, statul cu ochii închiși îți va permite un timp de repaus de care ai nevoie pentru a nu fi bombardat în permanență de sistemul senzorial. 
  1. Efectuează scurte exerciții de stretching. Unul dintre ele se numește întinderea maimuței (monkey stretch) și îl poți face astfel: întinde mâinile în față, coboară-le spre sol apoi repetă mișcarea. Cu mâinile încă drepte ridică-le în zona capului, apoi așează-te în poziția ghemuit și rămâi așa câteva secunde. Acest exercițiu este foarte eficient pentru eliberarea tensiunii din mai multe părți ale corpului. 
  1. Adună-ți resursele prin poziția Superman. Dacă faci yoga, atunci această poziție seamănă foarte mult cu cea a avionului, cu excepția brațelor care sunt întinse în față și nu în lateral. Tot ce trebuie să faci este să te așezi pe burtă, pe podea și să întinzi mâinile în față. În același timp, întinzi picioarele și le menții drepte. Rămâi în această poziție timp de 10 secunde.
  1. Scutură-te și te vei elibera de tensiune. Știai că unele animale precum antilopele se eliberează de frică, scuturându-se? Încearcă și tu pentru câteva minute. Nu vei arăta bine cât timp faci asta, dar e benefic din punct de vedere neurologic.
  1. Încarcă-te cu energie de la apă. Când te simți suprasolicitat, bea apă – un pahar mare pe oră. Dacă poți, după muncă, plimbă-te pe malul unui lac sau a unui râu. Privește apa, ascult-o. Intră în apă, dacă poți sau stai în cada plină în care ai pus câteva picături de uleiuri esențiale. Te va liniști.
  1. Practică exerciții de respirație. Un exercițiu simplu format din patru etape care te poate ajuta în reducerea stării de anxietate este următorul:

Respiră încet numărând până la 4

Ține-ți respirația 4 secunde

Expiră încet pe gură numărând până la 4

Inspiră și expiră normal de 2 ori

  1. Ascultă muzică. Din cele mai vechi timpuri, muzica a fost folosită ca terapie. Victor Hugo spunea: “muzica exprimă ceea ce nu se poate spune și lucruri despre care e imposibil să nu vorbești”. Terapeuții abordează puterea de vindecare a versurilor și compoziția notelor pentru a construi programe de terapie muzicală pentru persoanele care luptă cu depresia.
  1. Învață mai multe despre managementul stresului. Stresul este inevitabil, dar asta nu înseamnă că trebuie să îl ignorăm și să-l lăsăm să pună stăpânire pe viețile noastre. Prea mult stres netratat provoacă probleme serioase de sănătate, fizică și psihică. Vestea bună este că, în multe cazuri, stresul poate fi controlat. Cu puțină răbdare și cu ajutorul unor strategii care ți se potrivesc, poți reduce nivelul de stres, indiferent dacă vine dinspre viața personală sau cea profesională.