5 exerciții simple și rapide pentru stimularea energiei la birou

Young woman stretching at desk of office at home

10 nov 5 exerciții simple și rapide pentru stimularea energiei la birou

Dacă lucrezi într-un birou, șansele să îți petreci cel puțin 7 ore pe zi așezat sunt foarte mari. Asta înseamnă 35 de ore pe săptămână! În plus, e posibil să conduci spre muncă iar acasă să stai așezat ca să te uiți la televizor sau să citești. Dacă tu crezi că, în aceste condiții nu există niciun risc pentru sănătatea ta, te înșeli! Data viitoare când simți că ai amorțit pe scaun sau ai posibilitatea să îți iei o mică pauză, încearcă aceste exerciții simple și rapide care îți vor da un plus de energie și  îți vor permite să te reapuci de muncă cu un nivel mai mare de concentrare și atenție.

1. Atunci când nu avem o poziție corectă (și să fim cinstiți, se întâmplă, de cele mai multe ori) reducem capacitatea de circulație a sângelui, în special la nivelul picioarelor. Ce poți face? Rămâi așezat, îndreaptă picioarele și întinde mâinile în față încercând să ajungi la degetele de la picioare.

1

2. O întindere naturală pe care o facem atunci când ne simțim obosiți. Ridică brațele deasupra capului, încrucișează degetele și împinge-le în sus cât poți de mult . Te simți mai bine?

23

3. Un exercițiu potrivit pentru cei care petrec aproape toată ziua tastând. Ridică-te de pe scaun, așează-ți mâinile pe birou ca în imaginea de mai jos și apasă până simți că se degetele se întind și se relaxează. Repetă de câteva ori apoi rotește încheieturile.

3

4. Când îți petreci aproape toată ziua așezat, îți pierzi mobilitatea și echilibrul. Folosind biroul pentru a te sprijini, ridică piciorul spre spate, apucând glezna astfel încât să menții genunchiul îndoit într-un unghi drept. Menține această poziție pentru câteva secunde apoi repetă mișcarea cu celălalt picior.

4

5. Poziționează-te la câțiva pași în spatele scaunului. Ridică ambele brațe și întinde-le spre spătarul scaunului, sprijinindu-te de acesta și ținând spatele drept. Menține acestă poziție pentru câteva secunde apoi ridică-te și repetă de câteva ori acest exercițiu.

5